Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΟΡΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ

3η Συνάντηση Χορευτικών- Ν. Αγχίαλος 2009


Με επιτυχία έγινε στη Ν.Αγχίαλο Ν.Μαγνησίας η 3η συνάντηση χορευτικών συγκροτημάτων, όπου ήμασταν και μεις καλεσμένοι και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να λείπει ο Μάης απ τη σαρακοστή, ετσι φόρα που πήραμε !!
Πολλά συγχαρητήρια στους διοργανωτές και ειδικά στο Βασίλη Ασδεράκη και το Τριαντάφυλλο το χοροδιδάσκαλο, έπεται συνέχεια παιδιά εμείς την λόξα την έχουμε απο οτι είδατε, πάμε και ΣΙΔΝΕΥ παρέα !!!!

4 σχόλια:

Γκαγκαβούζης-Gagavouzis είπε...

Καλημέρα!! χαίρομαι που βλέπω ένα πολύ δημιουργικό θρακιώτικο σύλλογο!! Πάντα επιτυχίες!!! Επειδή έχω δικό μου ιστολόγιο ως Γκαγκαβούζης, θα ήθελα να βάλω το ιστολόγιό σας στα αγαπημένα μου. Μπορώ; Μου δίνεται το δικάιωμα;
Ευχαριστώ
Χρήστος Κοζαρίδης από Αμμόβουνο Έβρου

Σύλλογος Θρακών Μαγνησίας είπε...

Βεβαίως κε Γκαγκαβούζη πατριώτη, και μπορείς να το κάνεις, ετσι προωθείτε ο πολιτισμός πιο γρήγορα.
Είμαι ο Μαλαμίδης Θωμάς από το Θούριο, τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν. Νάσαι καλά φίλε.

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ!!! Όλοι μας βάζουμε το λιθαράκι μας στο πολιτισμό της Θράκης μας
Θωμά νάσαι πάντα καλά!!! Ελπίζω να τα πούμε απο κοντά!!

Σύλλογος Θρακών Μαγνησίας είπε...

Την επόμενη φορά που θα πάρουμε τη στράτα για την πατρίδα, στάση στην Καβάλα για καφέ, γράψε κινητό, εχε υπόψη οτι το 2 Πανθρακικό Αντάμωμα θα γίνει στη Χρυσούπολη κατα Ιούνη μεριά, νάσαι καλά θα τα λέμε.