Τετάρτη 23 Απριλίου 2008


Ψάχνοντας στο internet για Θρακιώτικες παραδοσιακές συνταγές "έπεσα" πάνω σε αυτό το χαριτωμένο ποιηματάκι, αφιερωμένο στον αγαπημένο μου "Τζιγεροσαρμά", από το blog της kanataki...(θα βρείτε το link στη λίστα δίπλα)

"Η επίθεση του γιγαντιαίου Τζιγεροσαρμά...

Πως πεινάω! πως κρατιέμαι!
Ούτε εγώ δεν το πιστεύω
Δεν ορμάω, καταριέμαι
Μα το χέρι μου μαζεύω

Θέλω δίαιτα να κάνω
Και αδύνατη να μείνω
Στην εγκράτεια να φτάνω
Και συλφίς να απογίνω

Μα ο τζιγεροσαρμάς πανούργα
με κοιτάει απ το τηγάνι
«Θα με φας», μου ψιθυρίζει
Και μου στέλνει το φιρμάνι:

Μάγειρας με έχει κάνει
Με προορισμό εσένα
A
σ’ τη δίαιτα, δεν πιάνει..
Είμαι εγώ το Νο 1.

Φάε κι άλλο γιαουρτάκι
Σκάσε απ τα πολλά τα φρούτα
Τσίμπα κι άλλο λαχανάκι
Μπα? Τι βλέπω? Κάνεις μούτρα?

Κάθε που θα μ αντικρύζεις
Θα σου τρέχουνε τα σάλια
Κι αν θερμίδα υπολογίζεις
Θα σε βρουν σε μαύρα χάλια."



...Μαμάααααα πότε θα έρθει το Πάσχα;


Δεν υπάρχουν σχόλια: